Realizacja zamówień
Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie, dlatego czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 5 dni roboczych.
Każde zamówienie po wyprodukowaniu jest wysyłane przez nas w ten sam lub następny dzień. Czas dostawy w zależności od wybranej metody może się różnić.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysłane najszybciej jak to możliwe. Niestety nie ma możliwości ustawienia wysyłki ekspresowej.
Za pośrednictwem PayPal, Przelewy24, PayU
Anulować zamówienie można tylko zanim trafi do produkcji.
Zamówienia detaliczne można składać tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową. Zamówienia hurtowe przyjmujemy mailowo oraz telefonicznie.
Reklamacje, zwroty
Jeśli produkt nie jest personalizowany, możesz skorzystać z formularza wymian, zwrotów i reklamacji.
Na zakupione torby udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar). W przypadku wadliwego towaru należy go do nas odesłać w celu wymiany na towar właściwy oraz wolny od wad. Informacje o wadzie należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty przesyłki są zwracane.
Niestety nie ma takiej możliwości. “Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.), a także wszelkich innych produktów spersonalizowanych (np. kubki, poduszki itp.).”
Dokonywanie płatności
– Szybki przelew PayU
– Płatność PayPal
– Tradycyjny przelew
– Za pobraniem
Bank: ING Bank Śląski
Właściciel rachunku: Grupa GRAPHNET.pl S.C.
Numer konta: 18 1050 1302 1000 0092 3760 3379,
IBAN: PL 18 1050 1302 1000 0092 3760 3379
Kod SWIFT do przelewów międzynarodowych: INGBPLPW
Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 7 dni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Najszybszą formą dokonywania płatności za zamówiony towar lub usługi jest szybki przelew PayU (szybkie przelewy, gdzie wybieramy swój bank i nie musimy wypełniać pól w przelewie), ponieważ pieniądze w tym przypadku trafiają do nas po kilku sekundach.
Faktury są generowane po zatwierdzeniu zamówienia i wysyłane przez nas na podaną skrzynkę mailową.
Formy dostawy
– 14,90 zł Przesyłka kurierska DPD (1-2 dni)
– 19,90 zł Przesyłka kurierska pobraniowa DPD w koszyku (1-2 dni)
– 15,90 zł Paczkomaty Inpost (1-3 dni)
– 0,00 zł Odbiór osobisty w Jaworznie
Tak, ale tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Wówczas koszt dostawy wynosi 0 zł. Odbiór jest możliwy po otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie jest gotowe, pod adresem Puszkina 1 w Jaworznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Niestety, produkty można nabywać wyłącznie w naszym sklepie internetowym.
Wysyłka zamówienia następuje niezwłocznie po jego wyprodukowaniu i skompletowaniu.
Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, można dokonać zmiany kontaktując się z Działem obsługi klienta podany w zakładce “Kontakt”.
Na odebranie paczki od momentu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem gotowości do odbioru jest 14 dni roboczych. Po upływie tego okresu czasu towar jest utylizowany i nie ma możliwości zwrotu kosztów.
Pozostałe
Nie, założenie konta jest całkowicie darmowe!
Nowe projekty graficzne wprowadzane są każdego miesiąca (średnio 2 razy w miesiącu).
Najważniejszymi zasadami jest pranie w maksymalnej temperaturze 30 stopni, na lewej stronie, a także przy maksymalnych obrotach 600 obr/min. Należy prasować żelazkiem do 130 stopni również na lewej stronie oraz w żadnym wypadku bezpośrednio po nadruku. Toreb nie wolno czyścić chemicznie, chlorować, a także suszyć w automatycznej suszarce.
Każdy klient po założeniu konta i zapisaniu się do newslettera otrzymuje rabat w wysokości 10% na następne zakupy, a także jest informowany o najnowszych promocjach i kodach rabatowych. Dodatkowo oferujemy cotygodniowe zniżki, są one widoczne na banerach na naszej stronie.
Dbając o jakość i zadowolenie klienta każdy produkt wykonywany jest indywidualnie według złożonego zamówienia.
Druk cyfrowy DTG – to jedna z najbardziej nowoczesnych technik znakowania, pozwala niemal ze szwajcarską precyzją i dokładnością drukować nawet najdrobniejsze elementy projektu. Druk cyfrowy DTG to główna metoda, z której korzystamy. Dzięki niej powstają wszystkie produkty z własnymi nadrukami.
W przypadku zamówień hurtowych, prosimy odwiedzić naszą podstronę “Zamówienia hurtowe”.
Nie, zamówienie można złożyć bez posiadania konta
Kreator
Niestety nie ma takiej możliwości.
Pliki źródłowe powinny być w kolorystyce sRGB, formatu JPG lub PNG i rozdzielczości 300 dpi. Maksymalny rozmiar nadruku na torbach wynosi 250×300 mm.
Jeśli jesteś zainteresowany stworzeniem wzoru tylko dla Ciebie, to możesz się z nami skontaktować i opisać co Cię interesuje. Nasz zespół graficzny przygotuje dla Ciebie wzór według wcześniej ustalonej wyceny.
Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się Działem obsługi klienta poprzez formularz znajdujący się w zakładce “Kontakt”. Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości swojego projektu.