Pytania i odpowiedzi
Realizacja zamówień
Czas realizacji jest uzależniony od ilości zamówień, które obecnie przetwarzamy, a także od wielkości zamówienia. Każdy produkt jest wykonywany przez nas indywidualnie, po zakupie. Dlatego też czas realizacji zlecenia to od 1 do 5 dni roboczych. Przesyłki nadajemy w dniu wykonania przedmiotów.
Niestety jeszcze nie ma takiej funkcji, ale zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by każde zamówienie było wykonane najszybciej jak to możliwe.
Tak, ale tylko w przypadku, gdy nie zostało jeszcze opłacone. Istnieje też możliwość anulowania, gdy wybrano płatność za pobraniem, a zamówienie nie trafiło jeszcze do produkcji.
Tak, ale tylko w przypadku, gdy zlecenie nie trafiło jeszcze do produkcji. Prosimy w takim przypadku o jak najszybszy kontakt z działem obsługi klienta, najlepiej telefoniczny.
Prosimy o kontakt z Działem obsługi klienta.
Detaliczne zamówienia można składać tylko poprzez naszą stronę internetową. W przypadku zamówień hurtowych jest to możliwe.
Wymiany, reklamacje, zwroty
Tak, o ile nie jest to produkt personalizowany i nie nosi śladów użytkowania. Prosimy o kontakt z Działem obsługi klienta.
Jeżeli zamawiany towar to nie ten, który został przez Ciebie zamówiony, to prosimy o kontakt z Działem obsługi klienta. Zostaniesz poproszony/a o zdjęcie produktu, który otrzymałeś/aś i poprowadzimy Cię przez proces reklamacji.
Produkty są objęte gwarancją, która obejmuje wady ukryte i pomyłki w procesie realizacji zamówienia (np. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). Pierwszym krokiem w takiej sytuacji jest zgłoszenie nam mailowo lub telefonicznie wady produktu oraz wysłanie go na nasz adres w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie koszty przesyłki są zwracane.
Produktu personalizowanego nie można zwrócić, ani wymienić. “Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.), a także wszelkich innych produktów spersonalizowanych (np. kubki, poduszki itp.).”
Kurier DPD
- Zauważyłeś/aś uszkodzenie podczas odbioru? Spisz protokół szkody z kurierem. Uszkodzoną paczkę możesz przyjąć, jednak do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji niezbędny jest protokół szkody spisany z kurierem. Po jego sporządzeniu zrób zdjęcie/skan i prześlij go do nas wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym lub na adres reklamacje@textilgraph.pl.
- Zauważyłeś/aś uszkodzenie po odbiorze paczki? Skontaktuj się z firmą DPD w terminie do 5 dni od daty odbioru. W tym przypadku pracownik firmy DPD zleci spisanie protokołu szkody z kurierem. Po jego sporządzeniu zrób zdjęcie/skan i prześlij go na adres reklamacje@textilgraph.pl
InPost
- Zauważyłeś/aś uszkodzenie podczas odbioru z paczkomatu? Oznacz paczkę jako uszkodzoną w paczkomacie. W tym celu skorzystaj z opcji “Mam uwagi do przesyłki” na ekranie paczkomatu. Oznacz ją wtedy jako uszkodzoną i włóż do odpowiedniej skrytki. Paczka wtedy wróci do nadawcy.
- Zauważyłeś/aś uszkodzenie po odbiorze paczki? Udaj się do najbliższego oddziału firmy InPost i zgłoś ten fakt. Pracownicy Oddziału poinstruują Cię, co należy zrobić z przesyłką. Takie zdarzenie należy zgłosić do 5 dni od daty odbioru paczki z paczkomatu. Protokół możesz spisać również elektornicznie na stronie inpost.pl/protokol
Płatność
- Szybki przelew PayU
- Płatność PayPal
Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 7 dni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Numer konta: ING BANK ŚLĄSKI S.A. Nr. Konta: 18 1050 1302 1000 0092 3760 3379
Faktury są wystawiane po zatwierdzeniu zamówienia i wysyłane przez nas na podaną skrzynkę mailową.